SZIRUPOK

1912-ben egy 19 éves, Georges MONIN nevű vállalkozó márkás borokat és szeszes italokat kezdett árusítani egy lóval vontatott hintóval, amelyre a "Passion for quality" szlogent festette fel. A ma már több mint 100 éves társaság azóta is az alapítója által kitalált mottót használja, ami remekül kifejezi az üzleti filozófiáját. A nemzetközileg elismert, prémium francia márka manapság is innovatív, ínyenc ízesítési megoldásokat kínál, amelyek több mint egy évszázada a hagyományos kézműves italok know-how-jára épülnek. A cég 1912 óta családi tulajdonban van, a MONIN pedig ma már több mint 150 országban megbízható partner és fontos márka a vendéglátóipari szakemberek számára.
Ma már a MONIN család harmadik generációja vezeti a céget, a prémium minőség, a kreativitás és az innováció pedig továbbra is a legfontosabb kulcsértékek, miközben hűek maradtak francia örökségükhöz is.

 

Tovább